onsdag 14 juli 2010

Domen...

Sitter på tåget, på väg in för att få domen...

Min personlighetsprofil...
...Jag menar vad finns att klaga på , jag är liksom jag och jag är bra. Grymt bra, skulle nästan kunna gå så långt som att säga att jag är perfektionen personifierad. Typ :-)
Visst även solen har fläckar men det är ju dumt att dra upp dem, det är ju liksom solstrålarna, gobitarna, man vill åt. Eller?

De eventuella negativa sidorna eller dragen är ju sånt vi försöker mörka lite, eller trycka undan helt i den mån det går.

Å andra sidan så vill jag nog inte erkänna att jag har några riktigt dåliga sidor men vem vill det. Frågar jag någon annan är de säkert av en helt annan åsikt.
Måste höra med några vänner när jag kommer hem, eller vill jag verkligen det???

Ja ja ja nu ska väl denna personlighetsanalys/test gå in på negativa saker såsom dåliga sidor utan mest gå in på svagheter och styrkor. Spännande :-)

Tänk, de kanske säger att jag gör helt fel saker! Jag kanske skulle bli lejontämjare eller konstapel, mmm jag skulle nog klä i uniform...Ja spännande ska det bli iallafall! Så nu går jag in och kommer antagligen ut därifrån, stärkt, med en ny ännu bättre syn på mig själv :-)

Aaa, hörs sen då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar