tisdag 15 maj 2012

Pochachontas

Fuerteventura 2011
Min väninna är sådär söt, stundtals påminner hon lite om indianflickan, Pochachontas, med sina flätor och sin tunika. När jag då tänker Pochachontas börjar jag fundera lite över alla gästerna på hotellet och vilka indiannamn de skulle kunna ha...
flickan med den svartbrända huden
farbrorn med ballongmagen (appropå ballongmage...den måste jag återkomma till i nästa inlägg)
speedobyxan
tills jag inser att även jag vill ha ett indiannamn och vad jag kan komma på så passar väl typ
Röda fjädern
Rödtass
Flickan med röda näsan
Flickan svullen överallt
Flickan som lekte med sig själv
Flickan med de 101 prickarna
Rödöra
Halvdan
Inser att jag klarar mig utan indiannamn...Paddan får duga fortsättningsvis också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar