måndag 27 juni 2011

Otroligt

Fasen, får livet va så här glatt? Känns som om det liksom e min tur nu, känns som om det är mycket som går min väg (även om det självklart är en del som såklart inte går min väg...men jag väljer att tänka på de en annan gång :) ) Känns som om jag dundrar fram o liksom är sådär grym på att vara jag, som bara jag kan vara.
Går från klarhet till klarhet. Jag är nöjd, jag är duktig o jag är glad. Kan ha en del med solen o göra också men det känns som att solen e med mig just nu o jag vill stråla ikapp med den ett tag till, gillar liksom känslan.

Kommer på mig själv att gå och le ibland, ser säkert grymt muppig o knäpp ut men det är härligt för då möts jag av en del leenden och jag vill gärna tro att det är mitt leende som smittar av sig o inte att de lägger huvudet på sne och ler sådär menande åt mig...

Löööööööööööööööööööv lajf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar