tisdag 28 juni 2011

Orup

"det låter väldigt underligt,
för jag har bara
regn hos mig"
som Orup sjöng en gång för ett par år sen. Ett par år sen skulle jag vilja säga men fan, tiden går ju fort så det var ju inte bara ett par år sedan utan över typ tjugo år sedan... Hur nu det går ihop med tanke på att jag typ inte är mer än lite dryga 25 år...

Vaknade sent imorse, runt tio o det kändes fortfarande sådär mörkt i rummet o var sådär ruggit. Hörde att det regnade, regnade satan till och med. Faktum är att vi varit så grymt bortskämda med sol eller uppehåll så länge nu att man blivit helt handlingsförlamad när det regnar. Fel att skriva man kanske, alla kanske liksom inte är just som jag. Unika jag :) Jag gick upp en sväng men så ringde telefon och då kunde jag ju lika gärna ligga i sängen o prata, var ju uppvärmt o skönt där. Väl färdigpratad, typ en trekvart senare gick jag upp och gjorde frukost, körde en fuling o satt i vardagsrummet framför tvn och åt mina smörgåsar. Ganska skönt, brukar nog inte se på tv så värst ofta men just nu gick något junk på tv som jag självklart fastade för... Paris Hilton såpa, hon sökte en ny bästa kompis...helt allvarligt, vanligt folk sitter och tittar på detta. Svensk tv väljer att sända sån total intelligensbefriad skitsåpa...
Hmm, säger väl kanske en del om mig som fastnade... Äh va fasen, jag kom av mig, vet inte ens vad jag skulle skriva om...kortslutning eller en helt vanlig dag i fröken Annas kola. Aaa tjing då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar