onsdag 14 december 2011

jorå de går bra nu...

Härligt men jag tror ta mig fasen att jag lever världens bästa liv! Jag är glad, nästintill jämt, visst rätt trött ibland men har ganska ofta nära till skratt. Älskar den där pirr känslan i magen som infinner sig, när man känner det där bubblet av glädje. Det var borta där under en period men när det väl är på plats igen så shit pommes vad jag mår fint!

Så har jag typ bestämt mig också, mamsen ska börja träna igen. Kan man säga igen när det var typ tre år sen man satte foten på gymet??? menm men jag är taggad, jag ska bli lite mindre lös och min lilla son ska inte få äran att igen säga
- mamma, du har sånna där hängmuskler...
eller som min stora gärna säger
-jag tycker ju om o krama dig, du är ju så mjuk o go...
Fan säg att jag är tjock istället, I can handle it, jag är vuxen nu.
Åkej, det där med träningen, jag har ju typ bestämt mig men jag vet inte riktigt när jag ska börja ännu, jag menar det är ju så himla mycket annat hela tiden, typ fejan, telefonen, jobbet eller bara hela den sociala biten, jag älskar ju liksom att umgås men det kanske finns nån o prata med där, typ nån jourhavande kompis...kanske på måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar