fredag 19 april 2013

Deppdeppdepp stackars söta rara Anna, imorrn känns det bättre :)

Låg
Enkel
Liten
Ingenting
Utnyttjad
Betydelselös
Ointressant
Känns som jag
Ibland, fast ändå inte
Träffar alltid fel, eller bjuder alltid in fel
Tror mer, blir mindre
Sårad
Igen
Känner mig som en idiot
Igen
Ingen annans fel

Könsordshelvete

När ska det gå min väg?
Utan ansträngning
Utan grubbleri
Utan krångel
När ska jag bli uppmärksammad?
För att jag är jag
Märkligt

Tittar i fickspegeln
Felar jag?
Jag vill inte tro det, jag har felat
Förr
Inte nu,
försöker vara bra
Inte tillräckligt

För enkelt att säga att felen sitter hos nån annan.
Måste vara jag
Tungt
Idioti

Försöker vara stolt över den jag är
Kan inte vara annat
Jag gör så gott jag kan
O då måste jag vara stolt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar