lördag 25 september 2010

Håret som gud glömde... :)

Herregud säger jag bara, jag tonade håret i förrgår. Var väl lite disträ (som vanligt) när toningen satt i och gick o torkade golven o fnulade lite, så när jag sköljde ur håret så tyckte jag det såg lite mörkt ut, lite väl mörkt, vid närmare eftertanke. Det skulle liksom bara bli lite lite rödare men det var inget jag funderade så mycket över utan hoppade i säng för att vakna utvilad på fredagen...

Döm om min förvåning när jag vaknar upp och tittar mig i spegeln och ser en helt annan brutta än den där som gick o la sig kvällen innan... Jag ser liksom ut som en av de som SD helst inte vill se i Sverige (utan att lägga någon värdering i det). Fasen jag kommer bli nerslagen ikväll... Mörkt hår kan vara fint men inte på Anna o inte med en vit/grå/gul/blå hudton att matcha med...

Nä men om sex veckor ser jag ut som vanligt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar