söndag 19 september 2010

Solen tittar ju fram :)

Härligt!!! När jag vaknade imorse så såg jag solstrålar som sökte sig genom mina persienner. Kan ju inte bli annat än en bra dag :)

Känns som om det inte bara är jag utan alla tycks bli lite extra lyckliga av solen. Vid frukosten så såg jag ut på gången utanför och såg flera par gå och hålla hand. Såg riktigt mysigt ut och då fylls jag av ännu mera lycka. Fick ett mess från en kompis som berättade att han hade funnit en lapp på vindrutan imorse, en sån anonym där hon skrivit att hon tyckte han var fin. Lite sött!
Själv ska jag lägga mig i badet och koppla av, killarna är ute o åker rollerblades så jag får passa på. Sen blir det att gå o rösta, spännande. Kanske att det är därför det är sol och mysigt ute, för att det är valdag, för att det är någe nytt som är på gång, någe ännu bättre...Äh inte vet jag :)Sen blir det iallafall ut i skogen och andas in frisk luft, sitta på mossan och fika och leta svamp. Det är någe visst med hösten o svampen när man får känna sig som om man vunnit högsta vinsten på lotto när man hittat den där "tomtearmén" full med svamp!
Shit pommes, det är verkligen en grym dag idag.

Tänkvärt, du kan alltid välja att se solen bakom molnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar