måndag 13 september 2010

Unik? Jag? Hmmm, jorå :)

Ikväll fick jag höra att jag var unik...på ett bra sätt. Hmm unik...jag? Men efter att ha funderat en stund så tog jag det som en jättekomplimang, kanske för att jag fick höra det av en väninna som står mig väldigt nära och nog faktiskt tycker att jag är unik på ett bra sätt. Samma fantastiska väninna tyckte häromdagen (eller på tjejmiddagen, några glas vin senare) även att jag hade talang, eftersom jag lyckades bysta opp mig sådant att jag fick upp översta knappen på jeansklänningen o rattarna liksom trycktes fram sådär härligt erotiskt...typ. Värsta partytricket...vet dock inte om jag vågar prova det ute på byn, tror att jag lockar till mig fel sorts karlar då men å andra sidan det är ju precis som idag :)
Äsch, återigen sidospår. Unik, jag var tvungen att googla och insåg att unik på ett bra sätt är grymt, jag måste helt enkelt vara fantastisk :)

Unik eller "ensam i sitt slag, enastående, exklusiv, alldeles särskild, sällsynt, sjusärdeles, oöverträffad"

Om man säger det tillräkligt många gånger så tror man på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar