lördag 25 september 2010

tjejkvällen

Kvällen med tjejerna vart kanon!
Stressig dag på jobbet gjorde att jag hade 45 minuter på mig hemma innan ladies-gänget kom. Fördrinken var fixad, pajen var i ugnen och vi vara alla på G. Stämningen var på topp och jag lyckades till och med koppla in singstar... Jag behöver verkligen ingen karl, kan själv :-)
Så snart vi ätit opp så drog showen igång, Kikki, Charlotte, Carola, Arja, Lena PH och jag själv Cher. Satan i gatan vad vi var bra igår, med betoning på igår, för jag kollade lite videosnuttar idag och herregud vad sprit kan lyfta självförtroendet hos många. Shit pommes vad det lät illa!

Men vi hade kul, en av tjejerna mådde illa redan innan vi kom hemifrån o satt o mådde pyton i bilen in, taxichaffisen slängde bak en påse åt henne om det skulle bli galet men hon klarade sig men det man önskade ha haft på film var hur hon fullkomligt rumlade ut ur taxin o blickarna från folket i kön. Lagom när vi var inne igen var hon fit for fight igen o vi stuffade runt som riktiga tanter. Hmm kändes nästan som om vi blivit lite för gamla för Golden, trodde aldrig det skulle inträffa. Stället i sig är ju kanon, bra musik o hela kittet men vi var fan äldst... Faktiskt så var vi grymt skötsamma, bara hur glada som helst, visst klart vi var upp på scen o dansa uppseendeväckande och kanske gjorde en del obcena gester med breezer flaskan o munnen, men jag tror ingen såg det...

Vi var till och med såpass vuxna att vi åkte innan de stängde, det har aldrig hänt förrut... Två av tjejerna sov hemma hos mig så vi drack lite te när vi kom hem o hade mysfrukost i morse.

Jag är så grymt tacksam över mina vänner. De är fantastiska, så olika varandra men så perfekta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar