onsdag 22 september 2010

Tjejfest

Systemet e kirrat, nu har det lilla livet både rödvin, vodka, gin och drinkmixar. Friday it is, ja inte idag då men snart och då kommer babesen. Sist vart det galet, vilt o äh grymt kul. Taxiresan in var hysterisk, vi skrattade så maskaran rann, var lite småvulgära och lyxades fiffla till taxametern så den plötsligt angav 500 fp (fast pris)...en taxiresa som egentligen skulle kostat oss 900 men det var liksom REA tyckte vi :-).
Väl inne på Golden körde vi shots, sambuca/bailys  i mängder o studsade o dansade hela natten, vi höll verkligen ihop och tappade bara en på vägen, (lite svinn får man räkna med ;-) ) vilket innebar att vi kunde ta en vanlig taxi hem, hoppade då in i en vanlig taxi när en av tjejerna plötsligt hoppar ur och bara råvägrar att åka i just den taxin...ja det var ju bara för oss andra att hoppa ur och ta en annan. Denne taxichaufför, den nya alltså, åker då in på en tvärgata o ber oss gå ur, han tyckte några av tjejerna var otrevliga. Fröken Anna som då satt så fint i framsätet o skötte sig lyckades tala honom tillrätta o lyckades få honom att steppa på gasen igen:-)

Dan efter så insåg jag att jag hade grymt ont i ryggen och blåmärken på knäna..wtf??? Efter lite eftertanke så insåg jag att en av tjejerna och jag stått på scen och kört luftgitarr och jag gick ner på knä, vilket inte var alltför lämpligt eftersom känningen min var kort, väldigt kort. Det är liksom inte jag att stå o köra luftgitarr...o ryggen, ja den pajjade jag när väggen som jag skulle luta mig mot råkade vara ett draperi... jag ser det fortfarande framför mig hur jag ligger på rygg med benen rakt upp i vädret utanför draperiet ut mot dansgolvet medan armarna o huvudet är på insidan av drapperit där det bara var mörker och jag låg o fiskade efter handväskan. Jag måste sett ut som en skalbagge på rygg. Väninnan min som såg detta var tvungen att sätta sig på en stol o vagga fram och tillbaka samtidigt som tårarna sprutade av skratt...

Det kan liksom inte annat än bli en kanonkväll på fredag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar