måndag 20 september 2010

Rör inte min kompis...

Minns vi denna???
Jag minns att jag hade flera stycken, nån på väskan och nån på jackan.
Grymt cool var man :-) Då vill jag minnas att det var en antimobbingkampanj, att man skulle vara snäll och respektera varandra. Sunt förnuft i min värld. Med tanke på hur hård miljön blivit i skolorna så kanske det vore något att ta tag igen. En liten pin kan göra stor skillnad.

Sen kan man ju tänka på Anna-vis också... och jag ser framför mig ett par kalsonger med ett "rör inte min kompis" på fronten. Tänk vad förvånad man skulle bli och hur skulle man förhålla sig. Jag menar...har man nu kommit så långt att karln e i bara fillefjongerna så tror man ju att han vill vara med men vill han inte att man ska röra polarn så ska man ju inte och det får man ju respektera. Ett nej är ju lika mycket ett nej för en karl som för en tjej liksom :-)
Liksom att vi tjejer har surnattlinnen eller osexiga tant-trosor eller huvudvärk för att "slippa undan" så kanske karlar kan börja köra "rör inte min kompis" kallingarna som markering.

Hur fasen e jag funtad egentligen...är det bara jag som tänker såhär???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar