onsdag 6 oktober 2010

Anna på gymet???

Fasen, idag fick späcket följa med matte o träna. Såååå himla kul och så himla länge sen men nu är det dags för det nya livet. Fröken Anna ska vinna figthen över späcket!!!

Förut var jag grym, visst jag var inte vältränad någonstans men det syntes nog iallefall på hållningen att jag hälsade på på gymmet en del. Jag hade det aldrig som ett måste, utan lovade mig själv att komma iväg en gång per vecka och om det blev fler gånger än det så vart det bonusträning. På den tiden kom jag iväg 3 gånger per vecka...vilken brutta. Men men, det är aldrig försent att börja om så idag kom jag iväg första gången på säkert ett år.
Det tog emot lite att sätta sig i bilen, att åka dit, typ lite nervöst på något fånigt vis. Väl där så kände jag mig som hemma, de hade möblerat om lite men det var ungefär samma maskiner kvar så det var bara att köra och jag körde som bara den. Svetten rann och jag kände mig såååå himlans glad, ja inte för att svetten rann då men mest för att det var så himla kul o kanske för att man vet vad det i slutändan kan ge. Så håll en tumme för Anna och beach 2011!
Nu vet jag väl egentligen inte riktigt om kroppen o jag var helt överens idag men jag hade iallafall grymt kul och när kroppen min väl slutat darra o späcket slutat gunga/guppa så kommer den säkert också vara nöjd:-)

Tänkvärt: Skjut inte upp till imorgon, då kan det vara försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar