lördag 9 oktober 2010

Träna? Igen???

Har det vänt nu tro??? Eller har det brunnit totalt???

Klockan var 0830 när jag vaknade i morse. Halvtrött men ändå var det första jag tänkte på träning...Anna tänker träning, då har det gått långt... Är det så att lilla jag har förstått att jag behöver ta hand om mig själv lite mer för att må ännu mer kanon. Antagligen, för kl 0900 stod jag på crosstrainern på gymet. Så himla skönt att bara köra på och försöka skingra tankar o funderingar o bara vara jag, ta i, känna puls, bli andfådd, bli svettig och få åka hem alldeles slut.

Det var såå himla skönt och jag var så himlans stolt över mig själv. När jag väl var hemma igen var jag pigg o alert o tog tag i tvätten o diskmaskinen osv. En stund senare ringde en väninna som ville ha sällsis i spåret. Självklart! Så då fick jag mig trevligt sällskap och en otroligt hurtig runda också :-)

En kanondag för en kanontjej ;-)
Det ska nog ordna till sig för stumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar