lördag 9 oktober 2010

Mina fina fina vänner

Jag är lyckligt lottad med fler fina vänner som finns för mig som jag finns för dem, de skänker mig skratt, de får mig att känna mig mindre ensam och de tycker om mig för att jag är som jag är, inte trots att jag är som jag är.
De är fantastiska och utan dem så skulle jag nog leva ett ganska fattigt liv. Självklart skulle mitt liv vara rikt, så tillvida att jag har mina fantastiska pojkar och min familj och att vi alla har hälsan men vänner är ett viktigt inslag i iallafall mitt liv. De berikar och ökar på min livskvalité. Jag älskar dialogerna vi har, skratten tillsammans eller ibland gråten. Jag älskar att känna att jag har dem bakom mig, känslan när de lyfter mig eller jag lyckas lyfta dem. Känslan hur vi alltid finns där för varandra.

Tänkvärt: Vänskap dubblerar glädjen och halverar sorgen.

Tänkvärt: Vänner är som en BH. Nära hjärtat och bra som stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar