torsdag 28 oktober 2010

Trash-morsan på massage

Varför lyckas jag alltid...
Massage, jag verkligen älskar massage men går kanske inte så ofta som jag skulle vilja. Väljer hela tiden att lägga massagepengen på någe annat, typ kläder till barnen eller myskvällen eller den där fina klänningen.
Fast idag var jag grym, helt spontant bokade jag den sista lediga tiden idag.

Vi får gå till en kille via jobbet. Han e ganska fin också o trevlig o prata med. Ja, nu är jag inte intresserad av honom på någe vis men han är trevlig att ha att göra med, så den där halvtimmen brukar gå himlans fort, man får typ ångest när det redan är slut. Han är sådär bra, dels är han duktig men sen är han så grymt social också.

Nåja, jag bokade in tiden och tänkte inte mer på det...tills jag insåg att jag återigen hade klänning på mig när jag skulle till honom. Alltid, alltid samma visa. Man tar ju liksom bara av sig på överkroppen egentligen men inte fröken Anna, hon väljer att stå i nylonstrumpor med sån håll in magen del och stora trosor. Ja han har säkert sett värre men det känns lite sådär pinibelt.

Det var liksom inte så genomtänkt idag, det där med massagen, för jag insåg även att jag hade den där bh-n på mig som ingen ska behöva se. Du vet, den där man köpte för 15 år sedan som fortfarande funkar...Sportbh-n som plattar o jämnar ut. Breda axelband som fan, o hällorna där bak är helt sönderslitna, knappt så jag själv får på dem. Så där kom hon, den lilla saken i sin fina klänning och började kabba av och blev helt plötsligt bara trash-morsan med gördel o trasig bh. Stackars karl vad han ska behöva uppleva saker...

Till nästa gång ska jag vara förberedd. Jeans o en lite nyare bh.

Fast å andra sidan får jag vara tacksam att jag inte hade leopardtroserna på, det hade gett ett riktigt "pantertanter" intryck :-)

2 kommentarer:

  1. Tack Anna för att du beskriver tillvaron så grymt! *ler igennkännande*
    :-D
    /AnnaPanna

    SvaraRadera
  2. de bjuder jag på :)

    SvaraRadera