onsdag 20 oktober 2010

Skit också :-)

En kompis och jag har en sån där liten knäpp grej för oss. Ja, en sån där knäpp grej som alla polare har fast vi alla har olika sorters ämnen.
Just den här kompisen och jag kan messa olika synonymer på brum, gas, tillbehör... Nu känner jag mig nästan 100 % säker att det inte var jag som började utan han. För jag vill gärna tro att jag är ganska ordentlig, pryd och präktig...näe, kanske inte...det har nog vuxit bort kanske. Hur som helst så måste det varit han som började för även om jag är kreativ, så är inte det den här typen av ordlekar jag kommer på...
bajsklutt
diarrehög
lös ko blaja
Bajrumpa
Blötprutt
Blötfis
Mök
Rumpfistel
Kletbajs
Avföringsklutt
Pruttkorv
I know, så grymt omoget. Ändå tåras mina ögon barnsligt förtjust över ett sketet sms med någon suspekt benämning som ovan...Otroligt, självklart måste jag då kontra med något typ, barnsligare tillbaks. Sen är vi igång.
En av killarna på jobbet satte ribban idag, ja inte den ribban... utan nivån. Han började helt öppet informera om sin gårdagkväll som varit allt annat än bra, diarre... och utan att gå in i detalj så förstod jag det som en regelrätt tarmtömning av mindre angenämt slag. Och tänkare som jag är så måste det varit då jag började fundera lite på hur mycket brum man egentligen kan ha i tarmen. Det måste ju vara fler än jag som ibland blir förundrade över hur mycket som faktiskt ryms. Hur mycket kroppen egentligen kan producera av det där lilla lilla intaget man vill tro att man får i sig. Eller hamstrar tarmen, så att den liksom bara småtömmer lite då och då, för att sen dra en dag med x antal toalettbesök och man inser att fyra meter brum inte är helt osannolikt...

Tror ta mig fasen jag ska gå och väga mig...kan vara en bra ide idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar