söndag 24 oktober 2010

En önskan

En önskan om att vara som alla andra.
Jag vill också bara kunna stänga av, sluta fundera och gå vidare...men samtidigt är det svårt att gå framåt då man hela tiden blir påmind. Ledsen.
Varför välja bort någe bra?
Visst jag förstår, för att man har någe bra. Tadaaaaaaaaaa Men varför välja bort mig, hur kan man bara stänga av mig. Hur gör man, för så vill jag också kunna göra.
Det är kanske det det handlar om, egoism från min sida.

Jag kan ibland önska att det inte fanns så mycket "tycka om" i mig, eller mitt ständiga förlåtande, man kan bete sig rätt illa mot mig vilket resulterar i att jag blir ledsen, smälter och sedan är jag ändå oftast snäll tillbaka. Samtidigt vill jag se det som några av mina styrkor, några av mina bra egenskaper...

So, how to do???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar